Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Ceny zboží

Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách www.mohaji.cz jsou koncové ceny včetně DPH. Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH. Veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.

Objednávka zboží

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem www.mohaji.cz. Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mail adresu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky, nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.

Dodací lhůty zboží

Obvyklá doba dodání je do 48 hodin.

Nabídka našeho internetového obchodu zahrnuje i některé dodavatele kávového příslušenství, kteří mají různé dodací lhůty. Z tohoto důvodu není možné určit přesnou dobu dodání zboží. Snažíme se všechny objednávky vyřídit co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti.

Pokud je zboží skladem odesíláme ho během 1 až 2 pracovních dní.

Dostupnost (pokud je uvedena) u jednotlivých druhů zboží je “obvyklá”. Většinu objednávek stihneme vyřídit během uvedené dodací doby. V případě nedostatku některé položky objednávky nebo určité velikosti, barvy nebo typu zboží Vás budeme neprodleně informovat a domluvíme se na dalším postupu.

Platba a distribuce zboží

Objednané zboží je zasíláno doručovací službou a peníze jsou inkasovány před předáním zboží.

Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená (proražená krabice, rozbalené zboží), zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.

Objednané zboží je také možné si osobně vyzvednout na jednom z našich odběrových míst, které jsou na adresách :

  • Klapkova 1035, Praha – Kobylisy
    (Náš Dvůr – obchod Farma Křenek)
  • Pražská 1820, Brandýs nad Labem
    (Kavárna 1.patro – Autosalon Renault – Auto Kout Centrum)

Ceník dopravného a balného

Dopravné a balné je při objednávce nad 500,- Kč včetně DPH nebo při osobním odběru na našich odběrných místech ZDARMA.

Při nižší objednávce je k hodnotě objednávky připočtena cena dopravného 99,- Kč (při přepravě DPD – Geis).

nebo 75,- Kč (při přepravě Zásilkovnou).

Důležité upozornění!

Zásilky jsou doručovány zásilkovou přepravou DPD – Geis, proto prosím uvádějte doručovací adresu, kde jste k zastižení,

nebo přepravní společností Zásilkovna – kde je důležité vybrat si výdejní místo, které nabízí síť Zásilkovna.

Vrácení zboží

V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím tohoto internetového obchodu, má zákazník v souladu s § 1829 až §1832 Obč. zák č.89/2012 Sb. právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůty podle předchozí věty běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

Odstoupí-li takto zákazník od smlouvy, vrátí mu prodejce bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od doby co mu zákazník nepoškozené zboží se všemi součástmi a příslušenstvím zpět předá, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Zákazníkovi bude uhrazena plná kupní cena zboží a to převodem na účet ve lhůtě stanovené pro vrácení peněz. Vracíme plnou kupní cenu za zboží, včetně nákladů na dodání. Zákazník nese náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zboží prosíme, neposílejte na dobírku, dobírkové zásilky nemohou být převzaty z důvodu překontrolování stavu zboží.

Uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • doklad o nákupu zboží (případně kopie)
  • záruční list (pokud byl vystaven)
  • reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady

Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku a mělo by být zabaleno v originálním obalu.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou).

V případě neuznání reklamace je Prodávající povinen poskytnout Kupujícímu informace o probíhajícím sporu v listinné podobě nebo e-mailem, a to za podmínky pokud se vzniklý spor nepodaří vyřešit přímo.

Ochrana soukromí

Prohlašujeme, že veškeré informace a osobní data Vámi poskytnutá využijeme výhradně k Vaší identifikaci v obchodním styku. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytnuta třetím stranám vyjma údajů nutných k zpracování a doručení objednávky.

Závěrečná ustanovení

Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

Provozovatel

MOHAJI s.r.o.

Sídlo společnosti: Kostelní Hlavno 146, 294 76

IČ: 03924424

DIČ: CZ03924424

Registrována u MS v Praze oddíl C, vložka 240126

Bankovní spojení Fio banka 2400775218 / 2010